Dagens köp

hejhej

För typ två timmar sen vid 8 kom jag och mamma hem efter denna låånga dag! känns de som iallafall. Aja vi gick runt i stan typ hela tiden och kolla efter jeans, som vi båda behöver men vi inte inget! Absoult ingenting! Men sen så gick vi in på JC och jag hitta världens snyggaste jeans ever! + många fler men ska köpa dom senare. Men ändå! Sjukt snygga. Sen så skulle vi till deichman och kolla på dansskor till mig men de fanns ju inte i stan så då åkte vi till liljeholmen, åt på donken gick in på deichman sen hem. Lång dag så nu verker mina fötter nåt extremt. Usch! Menmen nu ska jag snart lägga mig ner i sängen och läsa lite sen sova ♥


Snyggare i verklighet och när man sätt den ett tag.




Fejkade? Jaa :(


Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0