Tired ?

hejhej

Ja, nu har jag vaknat då. Assåh jag typ em somna 06 imornse :P haha sen vakna jag nu. Haha men kolla så här va de igår natt kunde jag inte sova så jag framför datan och typ kolla runt och sen så blev de att jag tog bort ALLA mina bilder på facebook förutom en, och sen skulle jag ta bort alla inlägg oxå men du måste man ju klicka på ta bort hela tiden så jag gjorde de i typ en timme sen somna jag :P haha och så hitta jag en sida men världens snyggaste kläder! Assåh omg jag typ dog! Så sjuukt snygga! Hahaha de va en tröga som de stod K på hahahah! doog!Fast allt är inte snyggt tycker jag ;) Fast vissa grejer, omg! aja nu ska jag äta är skit hungrig 


AHAHAHAHHAHAHAH och sidan heter TopShop, och jag säger bara en sak! När ni kommit in ser ni katergorier högt upp typ, styck på clothing sen Jersey Tops! OMG!

Kommentarer
Postat av: Pam

Vill du bli Dagens Blogg?? Gå in på min blogg och kommentera så haru chansen att vinna!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0