Back on track, kom tillbaka nu!

shuu sötingar!

Nu är jag tillbaka i bloggandet igen ;) Har ni haft de bra medans jag var borta? Jo själv har de väl vart sådär. Bråkat lite här och där men det är bara att svälja skiten och lägga de baksom sig. Ingen ide att göra värre grej av det.

Idag har jag studiedag, plugga hemma och så. Men grejen var att vi fick de för vi hade/har utveckligssamtal idag.. Ojoj inte nöjd men ska kämpa, slita och satsa som aldrig förr och få bra betyg! Em ja det är väl typ de som hänt :P men men idag ska jag iväg till liljeholmen eller något och köpa något till min lilla mamma som fyller år imorn ♥ + ett videoinlägg ;) ska berätta mer om det senare. AjA nu ska jag fortsätta plugga, vi hörs ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0