2012-01-28

hejhej

Nu sitter jag framför tven med mamma och pappa och kollar på the voice sverige för vi missa de igår när vi va ute. Och igår va de as roligt :P haha men så här var det. Först när vi kom dit till restaurangen ( mamas and tapas ) så hade inte mina brorsor och dom kommit så vi fick vänta på dom i 30min sen kom dom då beställde vi mat. sen fick vi vänta på mat i typ 1000år sen kom maten. omg.. haha men de var flera små tallrikar med mat. Så åt vi, pratade och sen gick vi vidare till en ställe som hette the big ben. Så var vi där från typ 9 till 11 sen åkte jag hem så stannade mamma,pappa min ena brorsa kvar. Ja, sen när jag kom hem satte jag på tv, tvätta facet hämtade chips och läsk och kollade på film :P haha och pratade i tele en stund. 

Jaau, så hade jag det igår. Idag kanske jag ska ut och åka skridskor med min brorsa och hans tjej :D men dom sover så ska vänta tills dom vaknar -.-


Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0