The storie about life lover

Ja, som ni såg för en stund sen blev jag as glad och älska mitt liv och allt så nu har jag lungat ner mig lite ( xd ) så nu tänkte jag förklara ;)

De va när jag pratade med Pam som de började. Jag skulle snart till liljeholmen med mamma när min mobil helt random bah dog! Först brydde jag mig inte men sen när jag skulle iväg fick jag damp! Äkta damp! Jag typ skrev innan jag gick till tuben. Sen när jag mötte henne där vart jag as sur och bah mamma., jag vill bah dö. Jag hatar mitt liv. Och så gick vi runt där och kolla lite. Sen när jag kom hem fråga jag Pam hur man gjorde men hon visste inte häller eller nån annan så jag tog ut min ilska på facebook.

haha min kompis bah, jag kan ta den :D

Och sen så ropade jag på pappa, sen mamma sen skrek jag och massa skit. Men pappa bah; sök på google, iphone4 död. hahahah omg dooog av garv. Sen så sökte jag på de och de tog typ 5min sen hitta jag de och den funka :D hahah blev as glad och skrek igen. LIIIFE LOOVER!! xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0