Thats how we do it!

Nu har jag vart och läkaren och allt de så nu tänkte jag berätta de i kort vertion ;)

Först när vi skulle åka dit och hade kommit fram så fanns det inga p-plater så vi fick åka runt hela stället och kolla om de fanns någon men såklart så va de fullt överallt så vi fick ställa oss bakom en kontaner ( stavning? ). Sen så gick vi in dit så fick vi nåt papper och hon i kassan sa att vi skulle sätta oss utan för dörr 35. Så vi gick dit och satte oss och alla rum va fulla så vi fick sitta där och kolla på när personalen sprang runt, ganska roligt faktiskt. Sen kom det en tjej och tog de där pappret vi fick och hon sa att vi bara skulle vänta tills ett rum blev ledigt.
Efter typ 10min kommer en läkarstudent och säger att vi ska följa med henne så då gör vi de och går in i ett annat rum ( 33 ) Så hon " inspekter " och frågar en miljon frågor. När hon är klar ska hon hämta min läkare så hon går iväg och hämtar han. När han kommer sen är den där tjejen med och en till. Så han bah tja jag hetr Carl-Fredrik. haha as skön människa! :D sen så tar dom nån as tung grej och typ kolla på mitt födelsemärke. 

När vi är klara där sätter vi oss utan för ett annat rum där 10-12 läkarstudenter ska kolla på min lilla hand då ( där de sitter ) så vi kommer in dit och de sitter max 8 stycken studenter runt 20 år. Och alla, ALLA kollar på mig. Jättepinsamt ja, så jag sätter mig brevid min as sköna men ändå lite efterbliva läkare och så står alla i ett led för att få kolla. haha såg ganska kul ut när alla stod där. 

Iallafall efter de när vi va klaara så åker jag och pappa iväg för att äta lunch. Och när vi kommer fram är det ett lunch-ställe där gamla gubbar med ölmage sitter och slaskar i sig maten. Skit äckligt att sitta bland dom och äta men jag klara mig. Och när vi är klara åker jag hem innan jag går tillbaka till skolan. Men asså efter att jag har ätit där mår jag illa, så jag skulle ringa pappa och säga att jag stannar hemma men jag hitta inte telefon skiten -.- Så jag somna och nu är jag vaken :P




Inte så kort men nu blev de så. Och om ni orkade läsa så kanske inte fattade de men jag tog asså inte bort den. Jag kommer bli kallad till stan inom en månad där en tjej ska " hjälpa mig med mitt problem"

Kommentarer
Postat av: Gurkish

Container stavas det.

2012-02-09 @ 19:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0