lägga ner bloggningen ?

Asså på senaste tid har ju jag haft ganska mycket för mig. Typ hållt på mycket i skolan, tagit bort facebook, försökt bygga upp mitt liv så de ska gå bättre med allt, och haft bloggpause. Men asså grejen är att så fort jag frågar er om något så kommenterar ni inte. Och liksom varför ska jag vara snäll när jag inte får något tillbaka? Men jag menar inte att ni måste de, men kanske göra en annan person glad ? Så jag har tänkt att jag kanske kommer lägga ner bloggandet för ett tag även om jag nyss började. Men jag är inte så possetiv just nu för de händer nya ( dåliga ) saker varje dag.. 

Så nu vill jag att ni kommenterar om jag ska fortsätta blogga. Och om ingen gör de, kommer jag ta bort den.
Och om ni tycker att det är "överdrivet" så tyck de då. Jag bryr mig inte.
Och jag menar inte att lägga ner för att ni inte kommenterar utan allmänt.



Kommentarer
Postat av: Pam

Sluta inte :(

2012-02-05 @ 19:26:42
URL: http://paams.blogg.se/
Postat av: Pam

no

2012-02-05 @ 19:58:20
URL: http://beforeidielist.blogg.se/
Postat av: Gurkish

Sluta inte. Kul att läsa denna.

2012-02-05 @ 20:44:07
Postat av: Anonym

nää

2012-02-06 @ 09:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0