Ends blogging

Jag har alltid tyckt om att blogga, det har alltid vart något jag gillat men nu har jag bestämmt mig för att lägga ner bloggingen ett tag. Jag känner inte att jag orkar det längre. Det är så mycket som händer just nu.



Varför?
Jo, som sagt är det mycket som händer. Jag måste bli klar med massa saker i skolan innan sommarlovet, jag bråkar hemma med mamma och pappa varje dag, mina kompisar mår dåligt och det går ut över mig för jag vill att dom ska må bra. Och sen så är min blogg inte så snygg. Jag har aldrig fixat klart den så som jag vill att den ska se ut. Så därför kommer jag ta en pause från bloggandet. Och jag vet inte när jag kommer tillbaka. Men jag tror de blir ungefär när sommarlovet börjar. Mellan juni-juli. Något sånt. Och när jag kommer tillbaka och börjar blogga igen kommer hela bloggen vara klar. Jag komme inte börja blogga igen förens hela bloggen är klar. Med header, design och allt de. Inget inlägg förens det är klar!

Och när jag börjar blogga igen vet jag inte hur det ser ut. Jag kanske kommer göra om hela bloggen totalt! Eller så skapar jag en ny blogg med ett nytt namn. Inget bestämmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0