Därför dålig uppdatering

Hej på er!

Som ni kanske märkt har jag inte uppdaterat på typ 2-3 dagar men jag har vart sjuk och jag har inte orkat blogga alls! Så jag kanske ska lägga ner bloggen ett tag. För det är snart lov och man ska bli godkänd i alla ämnen i skolan osv. Men jag har inte bestämt mig än. Håller på de tills imorn eller söndag. Så nu vet ni de!

Idag ska jag och Pam på sista träningen på dansen sen är de uppvisning i början av maj. Efter de kanske vi ska till fasta centrum för hon ska prova en skolavslutningsklänning. En sån som jag fast en annan färg. Och sen en annan modell också. Aja nu ska jag upp och äta frukost, vi hörs!
Min skolavslutningsklänning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0