Varför finns kärleken när den bara förstör livet?

Asso jag förstår inte varför den finns när allt den gör är att första livet. Mitt iallafall. Allt jag får är skit, negatift shiit!
Inget bra! Bara hej ditt liv suger rätt åt dig. Vafan alla människor är väl värda lika mycket? Alla ska få ha de minst lika bra förutom vissa dom rika då som kanske har det en smula bättre. Men ändå, alla ska behandlas lika mycket.
Visst mitt liv kanske inte är världens bästa, jag bråkar med folk hela tiden som klagar på den person jag är, men liksom låt mig vara vem jag vill? det är väl mitt liv, jag bestämmer själv vad jag har på mig, hur jag sminkar mig och hur jag fixar mitt hår. Om du nu tycker att jag är så ful, varför säga det högt? Låt mig göra hur jag vill. Tro inte att du är min chef och bestämmer allt jag gör. 
Jag stör mig bara så mycket på en viss person som jämnt ska hålla på med mig och säga att hon är så "perfect" . men kolla på dej, tro inte att du är någon. Varje gång jag ser dej på dispayen vill jag bara spy, så jag slipper se ditt namn som har förstört hela mitt liv!
Det är lilla p12:an du som har gjort så att jag mår så här dåligt. Bara du.
Och sen såklart så ska du ju gå och tjalla till varenda lilla människa du känner. Vänta bara. Vänta bara tills om nåt år eller något, då ska du få din hämnd. Det ska vara dej som alla hatar. Det ska vara du som stannar hemma ifrån skolan och mår dåligt för att du är den personen du är. Klä dig hur du vill, va vem du vill. K. Men låt mig och mitt liv vara ifred. Jag vill inte se ditt namn, prata om de eller något.
Never more in my fucking life!

Allt jag vill är att komma bort. Till ett ställa där jag kan vara ensam. Bara tänka på mig själv. Inget mer.
Alla bråkar med mig, alla! Som om det är hela världen mot mig..
Jag orkar inte med allt skit längre. Jag har tröttnat på livet. 
No more life, it sucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0