Vaaaken :D

heej !

Igår kväll hann jag inte uppdatera för vi kom hem ganska sent typ sådär 00.00. Och vi fick en ny kompis igår :D han heter abbjit och han typ kom fram till oss när vi vänta på bussen och började snacka om typ ungdomar och om hur vi beter oss :S haha men det va bara annie som lyssnade typ och jag bah satt där och spela in allt :P haha shit kul. sen gick vi runt i stan sen till donken när jag typ skämmdes ihjäl! omg! och när vi va där kom en kille från skolan som heter antonio och han och hans kompisar blev tagna av snutan :O shit leskigt! Men det va typ bara för att dom planka. AjA sen åkte vi hem och då typ busade vi med mina föräldrar för annie ville de sen skulle vi ställa upp hennes säng ( extra sängen) men den va på fel sida så hon skulle vända den men då gick den i konkurs hahahah shit vad kul de va! :D och en säng kan inte gå i konkurs men annie tycker de så vi säger väl de. AjA nu ska vi äta frukost bloggar sen puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0