Uggs..?

Kanske ska köpa ett par bruna uggs från UGG Australia för 2199;- ganska dyrt tycker jag men det kostar typ så mycket. Ska prata med mamma oxå men hon typ somna så måste vänta tills hon vaknar :( Nu hur lång tid det tar..
Idag har jag bara suttit framför datan. Inget mer typ :D Imorn i skolan är det solidaritetsdag och då ska man jobba ihop 200kr eller gå med bössa från skolan men jag va sjuk den dagen så jag måste jobba hemma elle hos någon men mina föräldarar typ tycker att det är fel så vi får se. Men man slipper gå till skolan och det är ju bra :D men man måste gå dit och lämna pengarna mellan 14.00-15.00. Men vi får se hur det blir med de.
( För att se vart jag kanske köper mina uggs klicka häär )

 Typ samma färg.

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: Celine

Hejsan! C=



Du kan hitta billigare UGGs här:

http://uggsinfashion.com/



Kostar bara 1000 spänn ;)



Kram/Celine

2011-11-22 @ 22:35:43
URL: http://cecess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0