Svar på kommentar;

Issa om; kaxa mot någon i din egen ålder va?
Sv; nej det är inte jag.

Blondie om; Så mycket bättre
Sv; Visst men jag ska bara skaffa det först :) Vi kan väl prata mer via mail eller så? Du kan maila mig här: [email protected].



Såå heej på er !

När jag loggade in såg jag två kommentarer så jag skulle bara svara på dom lite snabbt innan jag började blogga :) Snart så ska jag börja fixa mig för lilla joonte kommer hit :D såå glad för att jag slapp åka dit :P haha vad taskigt men jag orkade verkligen inte. Så nu måste jag tvinga ut mamma på något sätt för pappa ska till farmor för hon har fyllt år och de. AjA ni får ha de så bra för nu måste jag ta och fixa mig ♥

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0