Sjuuk igen då ;(

hej på er sötisar !

Idag är jag hemma, jo gissa varför? Sjuk igen! Helt otroligt! Jaja, inatt kunde jag inte sova så därför la jag upp dom där låtarna :P och lite senare vid tre typ messa jonte mej och svara på mitt sms som jag skicka till han :D Jag blev typ överlycklig när han svara. Jag va såå uttråkad! Men sen så somna jag vid kvart i 4 och han fortsatte att messa mej. haha sen messa han mej på morgonen 07.20 men då sov jag så hela morgonen har jag messat han i sömnen typ och vissa hade jag glömt att skicka :P så smart så.
Nu ska jag snart stänga av datan och lägga mig framför tv:en och mysa lite med mig själv. ♥ Och lite senare lägger jag upp bilderna från när jag va med annie OM jag orkar.!


Jag just nu.

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0