Sjuk ?

God morgon, sovit gott?

Själv har jag drömt en mardröm.. Inte världens bästa natt men aja skit it de. 
Jaa, som ni ser på rubriken, jag vet inte men det känns som om jag håller på att bli sjuk ? :O Allt började igår kväll faktiskt. Jag blev lite mer slö, jag kände mig trött och så. Men nu när jag vakna känns det som om jag är sjuk! Min röst är vääldigt hes, jag är teppt i näsan och lite varm oxå.. Vi får se hur de går med de. Ikväll kommer min kusin hit som sagt och sovar här eftersom vi måste åka ganska tidigt imorn vid 9 tror jag. Kanske inte så tidigt men för mig är det de :P Oooch så måste jag hitta nån som kan blogga tills jag kommer hem. Som jag gör på fredag faktiskt. Vi kommer inte sova på mitt landställe för att det ska bli regn och det kanske är snö där så vi får se hur det ser ut när vi kommit upp. Sen ska jag försöka ta mycket bilder men det blir nog inget problem eftersom jag älskar att fota!
AjA, nu ska jag gå upp och sätta på te hörs sen

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0