Hemma och sjuuk ?

heej heej !

Idag stannade jag hemma för jag mådde jätte dåligt. Ont i halsen kan knappt prata och typ lite små förskyld. :/
AjA när jag ringde pappa och skulle säga de sa han att jag skulle leta efter billiga iphones men asso problemet är att dom billigaste är nätshop men pappa tror inte på sånt så vi måste åka till en affär istället -.- Pappor. Men jag har hittat iphone för 799;- på the phone house med tele 2 så jag kanske ska köpa en sån om pappa tilllåter de för han måste kolla först. Så jag måste spara alla sidor jag hittat om jag stänger av datan vilket jag ska göra nu för jag orkar inte vara inne längre :P Men så ni vet kanske det inte blir så mycket bloggning idag men vi får se :)


Puss ;*

Kommentarer
Postat av: Pam

vad fint med ögat men du skulle gjort där du börga med spetsen lite högre upp men bra gjort!! (klappar hender)

2011-11-16 @ 20:53:13
URL: http://paams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0