Det svider med dålig uppdatering.

Yees, det är sant. Igår och idag har jag typ inte bloggat något, knappt varit inne på datan men när jag är ute och kommer hem sent blir det liksom så. Men nu har jag kommit hem från min brorsa som jag åt hos och nu kollar jag på film :D typ sådär kvart i ett i natten.. aja imorn ska jag upp tidigt och köpa nya skor för det behöver jag verkligen! går runt med tygiskar fortfarande.. ( piinsamt ) så jag ska köpa uggs! :D och efter de ska jag till lilla jonte ponte men han har lovat mig att jag ska få gå in på datan hos han så jag kommer kunna uppdatera från han. och idag köpte jag nyya kläder oxå men det snackar jag mer om imorn :P Nu ska jag kolla klart på min lilla film sen sova


gammal,. men bra!

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0