Dålig uppdatering.

Hellö.

Idag har jag typ inte uppdaterat något. Men det är bara för att jag va tvungen att göra läxan och tiden går fort. Men imorn är det fredag vilket är superskönt för jag vill att de ska vara helg + imorn kanske jag ska träffa min lilla lillebror och hans kompis så det kanske inte kommer bli så mycket imorn häller men vi får se. Och på lördag ska jag till globen halv 5 typ men själva "showen" börjar typ sju och då är den slut 9 kanske och när den är slut ska jag hem till min moster för mina föräldar är där, men det är bara om jag orkar men jag tror de. Annars kan jag ju bara låna en data där och blogga, eller från mobilen. We let´s see :D Idag när jag städade på pappas jobb tog jag några bilder men dom är på pappas data så jag lägger in dom imorn eller något. Sen skulle jag lägga in några andra men minns inte vilka  de va :/ får kolla upp de. Nu ska jag tvätta bort sminket sen kolla lite på tv then., sleep!
Så god natt på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0