Dålig uppdatering, sry :/

Heej på er sötisar !

Igår uppdaterade jag inte så mycket tre inlägg eller något men jag mådde jätte dålig så jag orkade inte. Och nu idag skulle jag gått men jag "glömde" ställa klockan och så vakna jag 10. Men imorn ska jag nog gå om jag mår bättre. Just nu iallafall är jag jättehes och kan knappt prata känns det som men jag får väl droga halstabletter istället :D haha, när jag gick in på bloggen nyss såg jag att jag hade fått in 3 nya kommentarer och snälla fortsätt så, jag blir så glad när vi kommenterar vad ni tycker jag kan göra bättre :) En kommentar som jag fick av Sara vad jättegullig ♥ Ska lägga ut sen vad hon skrev, så gullig :). Idag ska jag försöka att uppdatera bättre, det lovar jag + att jag ska lägga in bilderna sen oxå - Nu ska jag göra lite te så jag kan prata ifall mamma eller någon ringer mig för mamma ringer alltid mig när jag är hemma -.-



Natalia blev sjuk, och tydligen väldigt stolt :P

Puss ;*

Kommentarer
Postat av: natalia

haha jaoo stolt är man ! ;)

2011-11-17 @ 11:37:20
URL: http://ncst.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0