Dag 12 - Min dag

Idag har jag vart i liljeholmen och köpt en rouge, ett "paket" med svarta hårspännen och ett par mjukis. Efter de åkte jag till min pappas jobb och var där tills 4 sen skussade min pappa mig hem och när jag kom hem gjorde jag ett snabbt inlägg sen ut och tränade. När jag kom hem gick jag in på datan fast jag bloggade inte. Typ 20min efter jag kommit hem kommer mamma hem med mat från donken ( cesarsallad ) . Efter vi ätit lägger jag in bilder på datan och sen stänger jag av för jag ska baka något för mamma ville de. Men jag va tvungen att kolla receptet så jag fick gå in igen och kolla på de och då saknades bakpulver, florsocker, hallon och chocklad så jag gick ner till centrum och köpte de, sen på väg hem igen såg jag min brorsa som tränade på gymmet i centrum :P när jag kommit hem igen tog jag fram allt som behövdes och började ! Mitt i allt ringer min brorsa och säger att han kommer upp till oss och hälsar på typ :P ( vilket han alltid gör ) . Han kommer hit och pratar lite med mamma och dom gör lite saker på datan ( en överraskning ) Medans dom gör de håller jag på att slita och baka medans som bara tar det lungt vid datan. När jag är klar med bakningen och lagt dom i ungen måste han gå för att han ska iväg. Och det är bara 10min kvar men han går i ändå för att han måste de. När det gått 10min är dom klara och jag tar utom dom och väntar ca.5min sen häller jag på florsocker på alla och några hallon på dom som vi ska äta. Efter nån timme ungifär går mina föräldar ute på en kvällsprommnad medan jag ligger hemma och kollar på film och pratar i telefon ^.^ Efter typ 20min när dom kommit hem ringer min moster för att prata med mamma som dom typ gör nån gång i veckan men eftersom jag svarade gick jag runt och pratade med henne i 20min :P ^.^ shiiit kuligt :D efter de gjorde jag ngt minns inte vad. För typ 30min gick jag in på datan och kollade facebook för en person hade spamat mig och gillat 39 av mina foton så jag kollade på de och sen lite mer tills pappa ropade på mig för de var något på tv. De va typ nån kvinna som har fått skägg och sånt. Och hon skäms så mycket över det så varje morgon innan hennes man går upp tar hon foundation och rouge för att täcka det. Hon får typ hjälp av nån speciell doktor så att de försvinner och nu vet jag inte hur de går för nu sitter jag här och skriver om miiin daag :D

Typ de har jag gjort idag. Eller det mesta iallafall. Och en sak som jag glömde säga va att jag har bakat chockladmuffins med hallon :D as gött ! Lägger upp bilder imorn för jag pallar inte göra de nu typ så där 23.10 på kvällen.
Imorgon vid 10-tiden åker jag till skärholmen för att kolla om det finns mjukis ( som jag köpte idag ) i rosa + en precent ^.^
AjA nu ska jag fortsätta kolla på den där pogrammet, puss & kram ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0